Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 22:07 - Благодаря,
Автор: ivich Категория: Други   
Прочетен: 3782 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 01.11.2009 18:45


На г-н Иво Беров, за 500-тния глас в този блог!! Няма да крия, това че такъв майстор на словото от неговия ранг, гласува за блога ми, дори и без да имам нещо ново в момента, гали самолюбието ми! Не искам да съм излишно скромен, дори и с риск да бъда неразбран и разгромен от критики за тази си позиция от псевдо-морализатори:) В крайна сметка-волно или не, признато или не, ние сме в публичното пространство, не само заради себе си. Липсата на пост в момента и наличието на внимание от една страна, е доказателство, че в многогласната и многолика аудитория си забелязан. От друга, поне за мен, е ангажимент. Някак си, не бих писал тук, пред критичния поглед на публиката-ей така, просто за да се "отчета" с нещо, и да губя от ценното време на читателя си. Заради уважението към себе си, и заради уважението към Вас,приятели!!!Очаквам Ви отново!



Гласувай:
6



1. анонимен - Не бързай да се радваш
25.09.2009 22:11
:,))))Не се радвай толкова на господин Беров !:,)
цитирай
2. ivich - Аз се радвам,
25.09.2009 22:15
на всеки акостирал тук lidis:) Добре дошла:)
цитирай
3. анонимен - Благодаря ти !
25.09.2009 22:39
Ще се отбивам при теб !:,))))))))
цитирай
4. sparhawk - Иво Беров
26.09.2009 09:24
е много учтив човек и никога не съм го видял да нагруби никого в Интернет.
цитирай
5. анонимен - do sparhawk
26.09.2009 19:50
Да така е ! За сметка на това приятелките му много се вживяват и гонят карес до дупка в интернет. Зная го от собствен опит и говоря за trevistozelenata ,която парадира за негов бодигард !.,)))))))))))))))))
цитирай
6. ivich - Приятели,
26.09.2009 21:41
Не трябва така!!!Персоналните взаимоотношения възникнали на друго място и по друго време, не ме засягат, и не бива да се коментират тук-все пак-тук сте ми "на гости":)!!Аз чета само нещата които ми харесват, и уважавам адаша Иво Беров, за начина по който пише-харесва ми!!За другия блогър/блогърка пък съвсем нищо не зная! Моля Ви за разбиране-всичко, което сте натрупали като лични и "виртуални" впечатления-си е Ваше право, но моля Ви, не на "моя територия", просто не е коректно!!!!! И да, разбира се, заповядайте отново-удоволствието е изцяло мое:)
цитирай
7. cefulesteven - Новият пост не е единственият фа...
27.09.2009 10:02
Новият пост не е единственият фактор за гласуване. И аз гласувам винаги при теб, когато имам възможност, независимо дали има пост или не, чета те винаги и макар нищо не разбирам от бизнес, езикът ти е достатъчно колоритен и емоционален за да покаже въпреки краткостта на постовете и част от характера на човека зад материята, а това вече е много ценно за мен, защото става въпрос за интересен персонаж.

Поздрави и успех.
цитирай
8. ivich - Лелее,
27.09.2009 10:39
Навремето, когато ме хвалеше моята баба, ми казваше "ей сега ти пораснаха ушите". Нещо, което беше галеният и начин да каже-"добре, но...не се самозабравяй:)" Та и аз сега така-страх ме е след коментара на Стефан да напиша каквото и да било-зер, да не ми порастне много самочувствието! Трудно е да се коментира след последните думи-затова ще кажа само "Благодаря за хубавите думи приятелю, преценката ти ме окуражава!!"
цитирай
9. kleopatrasv - Поздрави !
28.09.2009 19:44
Пожелавам ти още четири нули към този глас и нека станат 5000000......!
Бъзи обичан и уважаван от блогърите тук, намери и нови приятели!
Усмихната вечер ти пожелавам и нови вдъхновения за писане !
цитирай
10. victoriavselena - "за мен, е ангажимент"
04.10.2009 22:01
а според мен писането в интрепространството е отговрност. Готовност да поставиш името си под всяка написана от теб дума в днешното анонимно време не е нещо,което се подразбира от само себе си. Поздравления.
цитирай
11. ivich - Съгласен съм,
06.10.2009 10:21
с victoriavselena, отговорност е, и то не от най-малките:) Поздрави и на теб, victoriavselena!И разбира се, наминавай пак, удоволствието е мое:)
цитирай
12. ivich - Благодаря,
07.10.2009 20:41
за топлите думи kleopatrasv! Знаеш ли,днес ми е крив ден, и като попаднах на твоите думи-топли и ласкави,почувствах се по-добре:) Дано и твоята вечер е топла и ласкава:)
kleopatrasv написа:
Пожелавам ти още четири нули към този глас и нека станат 5000000......!
Бъзи обичан и уважаван от блогърите тук, намери и нови приятели!
Усмихната вечер ти пожелавам и нови вдъхновения за писане !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivich
Категория: Други
Прочетен: 120294
Постинги: 16
Коментари: 152
Гласове: 5465
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930