Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2009 20:28 - За бизнеса-предвзето или не?
Автор: ivich Категория: Бизнес   
Прочетен: 3072 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 01.11.2009 18:46


Не зная  защо започвам този постинг. Честно казано-не зная и как ще го завърша:)И знаете ли защо?Защото отлично знам каква мода властва в момента-за бизнеса се пише високопарно, за бизнес-ежедневието-предвзето:)Това се харчи-хората от една каста /извинете ме за чуждицата:)/, трябва да си пазят хляба и ...отличителните  характеристики на професията. Колкото по пълен е езикът с заемки, колкото по пълен е с непознати за обикновените хора темини-толкова по "бизнес-ориентиран" е. И толкова по-толериран.Мисли се, че като изпълниш езика си с англоезични думи, ти казваш нещо повече. Толерират се изпълнените с цифри "бизнес-коментари" които, за обикновения човек не казват нищо. Не ме разбирайте обаче, че апелирам към опростенчество на бизнес-коментарите. В никакъв случай, нямам предвид това. Някой би ли ми обяснил защо бизнес-книгите на Р.Кийосаки се харчат като топъл хляб?? Моята теза е, че основна заслуга за техния успех е именно опростената лексика-разбираема както за миньора в забоите, така и за интелигентния инвеститор. Колко по простичко е да кажеш печалба /приход-разход/, отколкото модерното "профит",което е хем по "интелигентно", хем по -разбираемо за кастата... Какво ли му говори профита на човекоединицита в забоя?? Защо, например да се"напиеш за един и двайсет" /да ме извини колегта по блогърстване "za prehoda" за заемката:) / ,говори много повече за обикновения човек, от тезата "нивото на БВП през...година от соца е по-висок от нивото на БВП през...съвременна година/. Някой ще каже-четивото следва да е според нивото на публиката. Извинете ме, но това за мен е скрита дискриминация, от типа-..те сложните неща не са за обикновените хора/да не кажа това което ми идва наистина наум-"простолюдието"/. За тях трябва да си учил много, и задължително, малко по-научно/ ако питате мен-по надуто:)/ да се изказваш.
Както и да е приятели-харесвате ли или не, това са "невчесаните" ми мисли за момента. Просто исках да споделя с Вас, и да чуя и мнението Ви. Простете ми, ако съм засегнал "егото" на някои съвременни "бизнес-" коментатори:)Хубава вечер на всички!!!



Тагове:   мисли,


Гласувай:
9



1. yuliya2006 - ЗНАЕШ ЛИ СПОМНЯМ СИ ПРЕДИ ГОДИНИ ...
13.09.2009 08:00
ЗНАЕШ ЛИ СПОМНЯМ СИ ПРЕДИ ГОДИНИ ЕДНА МОЯ РОДНИНА..ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ В ЕДНО ВОДЕЩО ПРЕДПРИЯТИЕ МИ КАЖА:
- ДЖУ, УСЛОЖНЯВАМЕ НЕЩАТА И САМИ СЕ ЛЪЖИМ...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. kleopatrasv - Простто нека бъдем естествени....а не да се представяме каквито искаме да ставаме...
15.09.2009 20:53
Поздрави за размишленията, подкрепям те ! Аз винаги пиша според настроението си, плача ли и стихът плаче, ...смея ли се и римата се усмихва.
Веселя вечер за теб и много хубави емоции !
цитирай
3. ivich - Нека бъдем
16.09.2009 23:07
себе си,момичета...Колкото и некомерсиално да е, поне е истинско! Да лъжеш себе си-това си е пак лъжа-и то спрямо много мил човек:)Благодаря за отзивите, чакам ви отново тук:)
цитирай
4. net - да.
27.10.2009 20:40
Така е! Пълним речта си с чуждици, чието значение не знаем.
Аз си задавам въпроса- какво значи ОК?
ще поздравя първият, които отговори тук или на мен!
цитирай
5. ivich - Привет, net
27.10.2009 20:52
Ето една интересна препратка на тема какво значи ОК:) Заповядай!
http://margaritta.dir.bg/2003/uli/06OK.htm
цитирай
6. net - а сега и моята версия
27.10.2009 20:59
За гарант на продукция, на всеки детайл, човекът поставял инициалите си О.К. това означавало произведено от О..... К.......
Сега не ме питайте за името. Но когато го открия ще се върна и го запиша.
И години, цял свят казва произведено от О.К.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivich
Категория: Други
Прочетен: 120293
Постинги: 16
Коментари: 152
Гласове: 5465
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930